mijnwebwinkel

LAATSTE CHECK

Nu AfterPay live staat moeten we alleen nog controleren of orders bij ons ook goed binnen komen.
Per AfterPay koppeling kun je dat testen door een order te plaatsen en die te laten afwijzen:

**Zodra dit gelukt is dan graag een reactie geven op de laatste e-mail die je van ons hebt ontvangen zodat wij dit ook kunnen controleren.**

STAP 1

Ga naar de webshop, en plaats een product in het winkelmandje.

 

STAP 2

Ga naar afrekenen en vul de benodigde gegevens in, het belangrijkste is nu dat bij het e-mailadres rejection@afterpay.nl wordt ingevuld.

 

STAP 3

kies voor de betaalmethode AfterPay en plaats de bestelling.

LET OP: De bestelling zal worden afgewezen! Dit blijkt uit het krijgen van de volgende melding:
(Dit is dus een goed teken)

 

STAP 4 (LAATSTE STAP VAN HET LIVE ZETTEN)

Beantwoord de mail van AfterPay waar de live gegevens in staan en geef aan dat je klaar bent om live te gaan! Je mag ons ook bellen op +31 (0)20 – 7 230 230 (OPTIE 2) en vragen naar de AfterPay collega die in de e-mail communicatie staat.

 

AFTERPAY INSTELLEN IN MIJNWEBWINKEL

 

  • Klik op de optie Betaalmethode in het onderdeel Online bestellen
  • Scrol naar beneden tot je AfterPay ziet en vink de optie AfterPay aanbieden als betaalmethode aan
  • Vul de velden met de informatie die je per e-mail van ons hebt ontvangen
  • Druk onderin de pagina op de knop Opslaan

AFTERPAY LOGO & BANNER

Hieronder kun je ons logo en onze banner downloaden.

Past deze niet goed op jouw website? Klik dan op het logo of de banner om alle formaten te zien die we hebben.

Wij verzoeken je ons logo te plaatsen bij de logo’s van overige betaalmethodes.
Staat dat nergens bij jou op de website? Dan mag je deze stap overslaan.

De banner kan je gebruiken om duidelijk te maken dat klanten nu ook met AfterPay bij jou kunnen afrekenen.

 

*De logo’s zijn transparant, het witte logo is dus bedoeld voor footers of pagina’s die van zichzelf al donker zijn.

Logo AfterPay M M: 113 x 22
download PNG
M: 113 x 22
download PNG

 

*De banners zijn in tegenstelling tot de logo’s niet transparant, wit is dus echt wit

Logo AfterPay M

LAATSTE CHECK

Nu AfterPay live staat moeten we alleen nog controleren of orders bij ons ook goed binnen komen.
Per AfterPay koppeling kun je dat testen door een order te plaatsen en die te laten afwijzen:

**Zodra dit gelukt is dan graag een reactie geven op de laatste e-mail die je van ons hebt ontvangen zodat wij dit ook kunnen controleren.**

STAP 1

Ga naar de webshop, en plaats een product in het winkelmandje.

 

STAP 2

Ga naar afrekenen en vul de benodigde gegevens in, het belangrijkste is nu dat bij het e-mailadres rejection@afterpay.nl wordt ingevuld.

 

STAP 3

kies voor de betaalmethode AfterPay en plaats de bestelling.

LET OP: De bestelling zal worden afgewezen! Dit blijkt uit het krijgen van de volgende melding:
(Dit is dus een goed teken)

 

STAP 4 (LAATSTE STAP VAN HET LIVE ZETTEN)

Beantwoord de mail van AfterPay waar de live gegevens in staan en geef aan dat je klaar bent om live te gaan! Je mag ons ook bellen op +31 (0)20 – 7 230 230 (OPTIE 2) en vragen naar de AfterPay collega die in de e-mail communicatie staat.

 

BPC

BPC | de Business Partner Console het Order Management systeem voor je AfterPay bestellingen.


De Business Partner Console is de plek waar je alle AfterPay orders terug kunt vinden die via je webshop bij ons zijn binnengekomen. Je hebt hiervoor een registratie e-mail ontvangen bij aanvang van de implementatie.

Je kunt hier ook je AfterPay bestellingen beheren en de uitbetaal-specificaties inzien. Op deze pagina kun je de meest gebruikte functies van de Business Partner Console terug vinden.

Controleer dus snel of je toegang werkt en of je overal bij kan!

Wil je meteen naar de login pagina? Klik dan op onderstaande knop.


Stel voor   bewerken