CCV Shop

LAATSTE CHECK

Nu AfterPay live staat moeten we alleen nog controleren of orders bij ons ook goed binnen komen.
Per AfterPay koppeling kun je dat testen door een order te plaatsen en die te laten afwijzen:

**Zodra dit gelukt is dan graag een reactie geven op de laatste e-mail die je van ons hebt ontvangen zodat wij dit ook kunnen controleren.**

STAP 1

Ga naar de webshop, en plaats een product in het winkelmandje.

 

STAP 2

Ga naar afrekenen en vul de benodigde gegevens in, het belangrijkste is nu dat bij het e-mailadres rejection@afterpay.nl wordt ingevuld.

 

STAP 3

kies voor de betaalmethode AfterPay en plaats de bestelling.

LET OP: De bestelling zal worden afgewezen! Dit blijkt uit het krijgen van de volgende melding:
(Dit is dus een goed teken)

 

STAP 4 (LAATSTE STAP VAN HET LIVE ZETTEN)

Beantwoord de mail van AfterPay waar de live gegevens in staan en geef aan dat je klaar bent om live te gaan! Je mag ons ook bellen op +31 (0)20 – 7 230 230 (OPTIE 2) en vragen naar de AfterPay collega die in de e-mail communicatie staat.

 

AFTERPAY ACTIVEREN EN INSTELLEN BIJ CCV SHOP

STAP 1

Ga binnen CCV Shop naar de “App Store” links in het menu en zoek vervolgens naar het overzicht met Betaalmethodes. Daar klik je op “bekijk alle apps”

 

STAP 2

Zoek in de lijst naar AfterPay en klik op “Activeren”

 

STAP 3

Vervolgens ga je in het menu naar “Mijn webshop” en klik je op “Instellingen”
Bij de instellingen klik je op “Bestelproces & voorraad” en daarna op het blokje “Betaalmethodes”

 

STAP 4

Scrol nu naar beneden tot je bij “Elektronische betalingen” bent en je AfterPay – Veilig achteraf betalen kan aanvinken.

Daarna loop je de volgende velden na:

  • vink Automatische AfterPay factuur aan
  • Vul bij beide maximale order bedragen 2500 in
  • Zet een vinkje bij AfterPay: Veilig achteraf betalen

Er worden nu 3 koppelingen zichtbaar, je kunt in de e-mail terug vinden voor welke koppelingen je gegevens hebt ontvangen. Vul per koppeling de volgende velden in:

  • Merchant ID
  • Portefeuille ID
  • Wachtwoord

Je kan de instellingen die je zojuist gedaan hebt opslaan door op de knop “Toepassen” te klikken.

 

STAP 5

Nu ga je weer in het menu naar “Mijn webshop” en klik op “Instellingen”
Bij de instellingen klik je op “Bestelproces & voorraad” en daarna op het blokje “Betaalmethode opties”

 

STAP 6

Scrol naar beneden tot je bij “Betaalmethodes per land” bent. Hier zie je nu een apart gedeelte voor AfterPay staan . Door middel van de knop “Toevoegen” kan je de landen toevoegen waar je AfterPay aanbied (Nederland, België of beide)

Het is belangrijk dat je ook het vinkje AfterPay – Veilig achteraf betalen alleen tonen bij de bovenstaande landen aanzet!

Daarna klik je weer op “Toepassen” om je instellingen op te slaan.

AFTERPAY LOGO & BANNER

Hieronder kun je ons logo en onze banner downloaden.

Past deze niet goed op jouw website? Klik dan op het logo of de banner om alle formaten te zien die we hebben.

Wij verzoeken je ons logo te plaatsen bij de logo’s van overige betaalmethodes.
Staat dat nergens bij jou op de website? Dan mag je deze stap overslaan.

De banner kan je gebruiken om duidelijk te maken dat klanten nu ook met AfterPay bij jou kunnen afrekenen.

 

*De logo’s zijn transparant, het witte logo is dus bedoeld voor footers of pagina’s die van zichzelf al donker zijn.

Logo AfterPay M M: 113 x 22
download PNG
M: 113 x 22
download PNG

 

*De banners zijn in tegenstelling tot de logo’s niet transparant, wit is dus echt wit

Logo AfterPay M

AFTERPAY UITLEG

Voor elke AfterPay betaalmethode die je gebruikt, is er een AfterPay uitleg beschikbaar. Plaats de uitleg van de betaalmethodes die je bij ons hebt.
(Dit kan bijvoorbeeld op de pagina met uitleg over betaalmogelijkheden)

Kopiëren en plak de uitleg hieronder in de betreffende pagina en vervang [webshop url] met de URL van de webshop (bijv. afterpay.nl)

 

AfterPay – Achteraf betalen voor consumenten (NL/BE)

AfterPay voert voor [webshop url] het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen voor bedrijven

Bij [webshop url] kun je achteraf betalen met AfterPay als zakelijke klant. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.

LAATSTE CHECK

Nu AfterPay live staat moeten we alleen nog controleren of orders bij ons ook goed binnen komen.
Per AfterPay koppeling kun je dat testen door een order te plaatsen en die te laten afwijzen:

**Zodra dit gelukt is dan graag een reactie geven op de laatste e-mail die je van ons hebt ontvangen zodat wij dit ook kunnen controleren.**

STAP 1

Ga naar de webshop, en plaats een product in het winkelmandje.

 

STAP 2

Ga naar afrekenen en vul de benodigde gegevens in, het belangrijkste is nu dat bij het e-mailadres rejection@afterpay.nl wordt ingevuld.

 

STAP 3

kies voor de betaalmethode AfterPay en plaats de bestelling.

LET OP: De bestelling zal worden afgewezen! Dit blijkt uit het krijgen van de volgende melding:
(Dit is dus een goed teken)

 

STAP 4 (LAATSTE STAP VAN HET LIVE ZETTEN)

Beantwoord de mail van AfterPay waar de live gegevens in staan en geef aan dat je klaar bent om live te gaan! Je mag ons ook bellen op +31 (0)20 – 7 230 230 (OPTIE 2) en vragen naar de AfterPay collega die in de e-mail communicatie staat.

 

BPC

BPC | de Business Partner Console het Order Management systeem voor je AfterPay bestellingen.


De Business Partner Console is de plek waar je alle AfterPay orders terug kunt vinden die via je webshop bij ons zijn binnengekomen. Je hebt hiervoor een registratie e-mail ontvangen bij aanvang van de implementatie.

Je kunt hier ook je AfterPay bestellingen beheren en de uitbetaal-specificaties inzien. Op deze pagina kun je de meest gebruikte functies van de Business Partner Console terug vinden.

Controleer dus snel of je toegang werkt en of je overal bij kan!

Wil je meteen naar de login pagina? Klik dan op onderstaande knop.


Stel voor   bewerken