Testen weigering

In geval van weigering, koppelt AfterPay een melding terug naar de webshop. Deze melding dient getoond te worden aan de bezoeker.

Om te controleren of deze melding getoond wordt, dient u per AfterPay betaalmethode een testbestelling te plaatsen.

1. ga naar uw webshop, plaats een aantal artikelen in uw mandje

2. ga naar de checkout, en vul daar naar wens de nodige gegevens in, maar gebruik in plaats van uw eigen emailadres het speciale emailadres rejection@afterpay.nl

3. kies voor de betaalmethode AfterPay en plaats de bestelling

Als het goed is, krijgt u een melding te zien in lijn met hetvolgende:

Het spijt ons u te moeten mededelen dat uw aanvraag om uw bestelling achteraf te betalen op dit moment niet door AfterPay wordt geaccepteerd. Dit kan om diverse (tijdelijke) redenen zijn.Voor vragen over uw afwijzing kunt u contact opnemen met de Klantenservice van AfterPay. Of kijk op de website van AfterPay bij “Veel gestelde vragen” via de link http://www.afterpay.nl/page/consument-faq onder het kopje “Gegevenscontrole”. Wij adviseren u voor een andere betaalmethode te kiezen om alsnog de betaling van uw bestelling af te ronden.