Testbestelling plaatsen

Om te controleren of AfterPay correct functioneert, dient u per betaalmethode een testbestelling te plaatsen.

1. ga naar uw webshop, plaats een aantal artikelen in uw mandje

2. ga naar de checkout, en vul daar naar wens de nodige gegevens in, maar gebruik in plaats van uw eigen emailadres het speciale emailadres rejection@afterpay.nl

3. kies voor de betaalmethode AfterPay en plaats de bestelling

 

Als het goed is, krijgt u een melding te zien in lijn met het volgende:

Het spijt ons u te moeten mededelen dat uw aanvraag om uw bestelling achteraf te betalen op dit moment niet door AfterPay wordt geaccepteerd. Dit kan om diverse (tijdelijke) redenen zijn.Voor vragen over uw afwijzing kunt u contact opnemen met de Klantenservice van AfterPay. Of kijk op de website van AfterPay bij “Veel gestelde vragen” via de link https://www.afterpay.nl/nl/consumenten/vraag-en-antwoord/. Wij adviseren u voor een andere betaalmethode te kiezen om alsnog de betaling van uw bestelling af te ronden.

  Let op! Deze melding duidt niet op een fout, maar is juist de bevestiging dat het goed werkt. Dit komt door het gebruik van het speciale emailadres. Met dit emailadres wordt een betaling met AfterPay altijd geweigerd.