Show rejection message

In case of a rejection, a generic rejection message should be shown, plus the reason of rejection. The latter is sent in the response of the AfterPay webservice in the field . The API documentation has an example of a rejection response.

Below you will find the text to be used, for both Dutch and Belgium payment methods.

Dutch payment methods (B2C invoice NL, B2B invoice NL, B2C direct debit NL):
Het spijt ons u te moeten mededelen dat uw aanvraag om uw bestelling achteraf te betalen op dit moment niet door AfterPay wordt geaccepteerd. De reden hiervoor is: . Voor vragen over uw afwijzing kunt u contact opnemen met de Klantenservice van AfterPay. Wij adviseren u voor een andere betaalmethode te kiezen om alsnog de betaling van uw bestelling af te ronden.

Belgium payment methods (B2C invoice BE):
Het spijt ons u te moeten mededelen dat uw aanvraag om uw bestelling achteraf te betalen op dit moment niet door AfterPay wordt geaccepteerd. De reden hiervoor is: . Voor vragen over uw afwijzing kunt u contact opnemen met de Klantenservice van AfterPay. Wij adviseren u voor een andere betaalmethode te kiezen om alsnog de betaling van uw bestelling af te ronden.

 

Note: please link to the contact pages, using the links in the text.